بک لینک با کیفیت با رپورتاژ آگهی در سئو سایت

بک لینک با کیفیت با رپورتاژ آگهی در سئو سایت

بک لینک با کیفیت با رپورتاژ آگهی در سئو سایت

رپورتاژ‌ آگهی یکی از ابزار های بسیار مناسب برای گرفتن بک لینک یا لینک به وب سایت می باشد . این نوع از لینک ها ارزش بسیار زیادی را داراست . بک لینک­ها ابزارهای کارآمدی در دنیای سئو هستند که بسته به سیاست­های استفاده از آنها می توانند برای سایت مفید یا مضر باشند.

یازده خصوصیت یک بک لینک با کیفیت با رپورتاژ آگهی در سئو سایت :

داشتن لینک در رپورتاژ‌ آگهی یکی از ابزار های بسیار ضروری برای افزایش رتبه در گوگل می باشد .

گرفتن بک لینک در رپورتاژ آگهی از سایت­های مرتبط

این امر موجب ارتقای کیفیت سئو سایت با رپورتاژ آگهی خواهد شد و گوگل هم به این موارد حساسیت زیادی نشان نمیدهد و امتیاز مثبت به آن میدهد. لذا باید لینک مورد نظرتان را در دسته بندی های بیشتری درج کرد و نسبت به اولویت­بندی کردن لینک­های مورد نظرتان بر مبنای ارتباط سایت مبداء و مقصد اقدام نمود.
نکته حایز اهمیت در گرفتن بک لینک اینکه شما باید روی بیشترین منابع لینک­­های مربوطه قبل از توسعه خارجی متمرکز باشید.

سطح صفحه مربوطه

دومین عنصر حیاتی برای گرفتن بک لینک باکیفیت برای سئو با رپورتاژ آگهی ، سطح صفحه مربوطه می­باشد. محتوای اطراف لینک­تان باید مربوط به محتوای سایت باشد. از لینک های داخلی سایت استفاده کنید. گوگل می­تواند به طور کامل ربط دادن موضوعات به یکدیگر را تشخیص بدهد.

لینک مربوطه

اولویت­بندی بک لینک باکیفیت با رپورتاژ‌ آگهی برای سئو سایت باید براساس  Topical Trust Flow انجام شود.    Topical Trust Flowبر اساس لینک مربوطه و زنجیروار می­باشد. چنانچه سایت­های درجه اول را اولویت­بندی کنید، لینک های بسیار مرتبط دارید و خیلی زودتر به نتیجه خواهید رسید.

ارزش دامنه

وقتی می­خواهید لینک­های موردنظرتان را  بر مبنای ارزش دامنه دسته­بندی نمایید،  ارزش دامنه جزو نادرست­ترین معیارهای گرفتن بک لینک برای سئو سایت است. چون مرورگرهای باز سایت، فهرست لینک­های خودشان را با سرعت کم ریفرش میکنند لذا احتمال دارد برخی سایت­ها دامنه ضعیف­تری نشان بدهند چون کراول­های موتورهای جستجو محتویات سایتتان را به روز رسانی نکرده­اند.

باید لینک­های مورد نظرتان را بر مبنای بالاترین روند اعتماد موضعی و ارزش دامنه دسته بندی نمایید.

بک لینک­های متنی

لینک­های با محتوا، که به عنوان لینک­های متنی شناخته می­شوند، قوی­ترین هستند. بهره­گیری از بک لینک­های تک نوشته­ای ممکن است اثر داشته باشد ولی اگر تصمیم به استفاده از بک لینک­های تک نوشته­ای بگیرید، در مقایسه با لینک­های داخل متن خیلی ضعیفتر می­باشند.

کیفیت محتوا

خیلی از مردم به کیفیت محتوا فکر می­کنند. در کیفیت اصلی محتوا پشتیبانی لینک­های سایت­تان خیلی حایز اهمیت است. مقاله مورد استفاده در طراحی سایت شما باید جدید، با کیفیت و خالی از اشکالات گرامری باشد.

ارزش بالای متن محتوا= فعالیت لینک و همه گیر شدن صفحه = ایجاد قدرت بیشتر برای لینکتان

لینک­های دور از دسترس مربوطه

با استفاده از لینک­های دور از دسترس مربوطه، اعتماد سایتی که به شما لینک داده، بالا خواهد رفت که نهایتا اعتبار سایت شما بیشتر می­شود. بنابراین باید از هر سایتی که به سایت­های مختلف و به شکل اسپم لینک می­دهند دوری کنید.

متن­های الحاقی

گوگل وزن قابل ملاحظه­ای را برای کلید واژه­های الحاقی غنی در نظر می­گیرد تا زمانی که به مقدار کم مورد استفاده هستند. روی کلمات کلیدی مورد توجه متمرکز باشید و گاهی آنها را با بعضی از کلیدواژه­های الحاقی پر جستجو تلفیق نمایید که نتیجتا در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهید گرفت.

آدرس آی پی

بکار بردن آدرس آی­پی­های گوناگون برای گرفتن بک لینک باکیفیت و مطلوب در سئو سایت هم حایز اهمیت است پس سعی کنید تا حد ممکن از آدرس­های ip  متفاوت از آدرس آی­پی سایت خود بک لینک بگیرید .

ترافیک ارجاع

به کلیک­های صورت گرفته روی لینک شما که به آن طریق کاربران وارد سایت­تان شده­اند، ترافیک ارجاع گویند. اهمیت آن وقتی است که رتبه­بندی الکسای سایت برای شما مهم است. اگر شما سعی دارید تا الکسای سایت خود را از طریق ترافک ارجاع کاهش دهید، بنابرین باید اولویت­بندی لینک مورد توجه خود را بر مبنای رتبه­بندی الکسای سایت مبداء در نظر داشته باشید.

انتخاب مسیر دشوار

بدست آوردن لینکی با کیفیت مناسب احتمالا سخت است. بهره­گیری از سایت­هایی که از مطالب مناسب و مرتبط با سایتتان استفاده کرده­اند خیلی حایز اهمیت است. دریافت بک لینک از این قبیل سایت­­ها جهت ارتقای ارزش سایت­تان بسیار اثرگذار است. بعضی سایت­ها هم از لینک­های خروجی استقبال نموده و بعضی­ها هم حساسیت زیادی به خرج می­دهند. طبیعتا گرفتن بک لینک از سایت­های حساس به لینک خروجی، اثر خیلی بیشتری روی سئو سایت­تان خواهد گذاشت.

کسب بک لینک باکیفیت و مطلوب برای سئو سایت دشوار است اما نتایج بهتری را نسبت به لینک­های معمولی برای وب سایات­تان در بر خواهد داشت. اگر درخصوص این مسایل پرسشی در ذهن دارید با مشاورین سئو اینتن سایت دیزاین تماس حاصل فرمایید.

Comments :  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *