رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست ؟

‌رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ‌واژه ای برای شانتاژ و توزیع یک خبر در بین عموم مردم می باشد . وقتی این شاناژ بصورت هدفدار و تبلیغاتی می باشد ، به این نوع تبلیغ ، رپورتاژ گاهی گفته می شود. بسیاری از برند های بزرگ و شرکت های خصوصی و حتی چهره های مشهور در سراسر جهان همیشه برای کسب قدرت و مخاطب در دنیای خبر از این روش برای تبلیغات خود استفاده می نمایند . در رپورتاژ گاهی شما می توانید ایده ، محصول و خدماتتان را بصورت یک آگهی در سایت های خبری منتشر نمایید .

انواع رپورتاژ آگهی

توضیحات بالا تا حدودی تعریف یک رپورتاژ آگهی از دید یک مخاطب است . رپورتاژ آگهی می تواند بصورت یک فایل ویدئویی در صدا و سیما ، فیلم یا یک سایت خبری به نمایش در آید هر کدام از موضوعات اشاره شده تاثیر متفاوتی بر روی مخاطب خواهد داشت از این رو انتخاب نوع رپورتاژ اگهی رابطه مستقیمی با نوع تبلیغات یا فعالیت شما خواهد داشت . یکی از پر طرفدار ترین رپورتاژ های خبری ، رپورتاژ آگهی در سایت های پر بازدید و رنک دار در گوگل هستند . در این نوع از رپورتاژ های آگهی شما می توانید یک خبر متنی بصورت تبلیغاتی تهیه و در اختیار ناشر قرار دهید تا این رپورتاژ بصورت ویژه و تبلیغاتی در سایت های خبری منتشر گردد . در این نوع از رپورتاژ های خبری شما می توانید در ابتدا به معرفی خود و مجموعه خود بپردازید و همچنین برای ایجاد یک ارزش و اعتبار به وب سایت خودتان می توانید در داخل این خبر تبلیغاتی تعدادی لینک با کلمه کلیدی یا آدرس وب سایتتان به سایت خود دهید . این موضوع در نهایت باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد . برای اینکه این موضوع را بهتر درک نمایید پیشنهاد میکنم مقاله تاثیر رپورتاژ‌ آگهی در سئو سایت را مطالعه نمایید.

رپورتاژ نت با هدف ارائه خدمات رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پر بازدید راه اندازی شده است . آژانس تبلیغاتی رپورتاژ نت با تکیه بر سابقه چندین ساله در حوزه خبر و مطبوعات توانسته ارتباط نزدیکی با بسیاری از سایت های خبری و مطبوعات چاپی داشته باشد . از این رو در صورت نیاز به انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پر بازدید خبری می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

Comments :  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *