رپورتاژ مشرق نیوز

رپورتاژ‌ آگهی در پایگاه خبری مشرق

پایگاه خبری مشرق وب سایت ۴۱ ایران براساس رتبه بندی الکسا یکی از پر مخاطب ترین سایت های خبری در ایران می باشد . این سایت خبری با توجه به اینکه مخاطبان بسیار زیادی را داراست می تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتشاررپورتاژ‌آگهی باشد .

رپورتاژ آگهی در مشرق نیوز

مشرق به دلیل داشتن رتبه الکسا و گوگل بسیار بالا علاوه بر دارا بودن مخاطبان بسیار بالا ، باعث افزایش اعتبار وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل هم خواهد شد . چرا که شما در رپورتاژ‌آگهی خود می توانید چند لینک با کلمات کلیدی تان به وب سایتتان قرار دهید . سایت خبری تحلیلی مشرق کاری از موسسه فرهنگی مطبوعاتی مشرق می باشد .

تاثیر انتشار رپورتاژ‌آگهی  در برندینگ

با انتشار رپورتاژ‌اگهی در سایت خبری مشرق شما می تواین در  معرض مشاهده کاربران اینترنتی و مخاطبان سایت خبری تحلیلی مشرق قرار گیرید . این عامل می تواند نام شما را در بین کاربران اینترنتی مطرح نماید و نام آشنا بودن در بین کاربران اینترنتی باعث افزایش اعتماد افراد به وب سایت و مجموعه شما خواهد بود .

دسته بندی سایت خبری مشرق

سایت خبری تحلیلی مشرق دارای دسته بندی های متنوع از جمله فرهنگ و هنر ، سیاست ، اقتصاد ، اخبار جهان ، ورزش ، تاریخ ، جامعه و … می باشد. این موضوع می تواند نکته مثبتی باشد که شما در معرض نمایش مخاطبان از هر طیفی باشید . این مخاطبان شاید مدیران شرکت ها یا اصناف یا یک زن خانه دار باشد . شما نیاز به قرار گرفتن در معرض نمایش کدام طیف از مردم هستید ؟

اگر به دنبال انتشار رپورتاژ‌آگهی در سایت های خبری پر مخاطب ایران و جهان هستید میتوانید با شماره تماس های رپورتاژ‌نت در تماس باشید تا پلن های تبلیغاتی آژانس تبلیغاتی رپورتاژ‌ نت در اختیار شما قرار گیرد .

با رپورتاژ‌نت در صدر سایت های برتر ایران باشید !

Comments :  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *