خرید رپرتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی : رپورتاژ نت یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی در حوزه فروش رپورتاژ اگهی می باشد. رپورتاژ نت با ارتباط با برترین بیش از 150 سایت خبری و پربازدید ایران توانسته به عنوان پر قدرت ترین شرکت ارائه کننده خدمات خرید رپورتاژ در ایران مطرح شود. خبرگزاری های مطرح ایران از جمله ایسنا ، ایلنا ، خبر آنلاین و سایت های پربازدیدی همچون برترین ها و … در لیست همکاران رسانه ای ما هستند.

نحوه خرید رپورتاژ آگهی

راهکار های خرید رپورتاژ آگهی : برای راحتی مشتریان خدمات پشتیبانی رپورتاژ نت با بصورت تلگرام انجام می پذیرد. شما برای ارتباط با بخش پشتیبانی رپورتاژ نت می توانید با شماره تماس های ما در تماس باشید. رپورتاژ نت برای راحتی شما عزیزان پکیج های مختلف رپورتاژ آگهی را از سایت های برتر ایرانی طراحی کرده است که شما می توانید از بین پکیج های ارائه شده پکیج های مناسب برای بیزینستان را انتخاب نمایید.

 

پکیج پایگاه های خبری سیاسی و اجتماعی

برای اطلاع از تعرفه تماس بگیرید

Fardanews.com
Afkarnews.ir
Alef.ir
Shafaf.ir
Parsnews.com
Rajanews.com
Seratnews.ir
Baharnews.ir
598.ir

سایت های حوزه فناوری

برای اطلاع از تعرفه تماس بگیرید

Click.ir
GSM.ir
Itresan.com
Mobilestan.net
Footofan.com
Gadgetnews.ir
Zoomtech.ir
Baelm.net
Digiro.ir
1pezeshk.com
Androidkade.com
Apktops.ir

تلگرام:09105559321

روند خرید رپورتاژ آگهی :
برای سفارش رپورتاژ آگهی با انتخاب پکیج های مد نظرتان با تلگرام بخش فروش در ارتباط باشید ، هزینه های هر پکیج به همراه پکیج های تخفیفی در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. با پرداخت پیش پرداخت پکیج ها که شامل 50 درصد از هزینه کل پکیج است ، و ارسال رپورتاژ آگهی تان می تواند تبلیغات خبری تان را در معرض نمایش کاربران میلیونی سایت های خبری جهان قرار دهید.
اگر نیاز به مشاوره برای انتخاب پکیج ها  خبری دارید میتونید با تلگرام ما در ارتباط باشید.
Comments :  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *